Min grønne smoothie

28. december 2018

Reklame for Puori

Jeg har længe været fan af smoothies til morgenmad eller som et eftermiddagsmåltid. Det er en dejlig måde at få nogle grøntsager ned fra morgenstunden af, samt fylde maven med et let måltid, som den ikke skal bruge for meget krudt på at fordøje. Især her efter juledagene kan det være skønt med et let måltid. Jeg tænker, at jeg ikke er den eneste, der har spist en god mængde proteiner og konfekt de sidste dage :). Men nu er det tid til at være god ved maven igen, og her er en smoothie en af mine favoritmåltider, når det skal være et måltid der ligger let i maven.

Her får du opskriften på min greenie smoothie. Jeg bruger altid Puoris proteinpulver. De er mine gode samarbejdspartnere, så derfor skal jeg også huske at sige at det jo egentlig også er reklame for dem. Men de kører med meget rene produkter af høj kvalitet, og det kan jeg godt li´. Det koster også lidt, men heller bruge mindre af råvarer, og så sikre at det er rigtig gode produkter.

Greenie smoothie

Til 1 person

Ingredienser
1 frossen banan
50 g. frosne ærter
85 g. frossen grønkål
1 tsk. peanutbutter
2 ¼ dl mandeldrik (eller komælk eller anden plantedrik. Alt efter ‘mælke religion’ :-P)
1 stor spsk. (med top) proteinpulver – jeg har brugt den med vaniljesmag fra Puori 

Fremgangsmåde
Blend alle ingredienserne sammen og drik med det samme.

Go….øøhhh er det torsdag eller fredag? Jeg har givet op med at finde ud af hvilken dag vi har her i juledagene :).

Xx Michelle

P.S. Du finder flere smoothie opskrifter her i mit smoothie hæfte.

Du ville måske også kunne lide...

Ingen kommentarer

    Skriv en kommentar